چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1401

نرم افزار CRM ویپینگ یک نرم افزار کاملا خودکار و هوشمند می‌باشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان یاری می‌کند. این نرم افزار می‌تواند از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه قصد داریم برخی از ویژگی‌های کلیدی این CRM هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی مزایا و معرفی امکانات و کاربرد های VOIP

۶ بازديد

آشنایی با امکانات VOIP و استفاده از مزایا و کاربرد های VOIP امری اجتناب ناپذیر در آینده‌ای نزدیک


قبل از بررسی مزایای VOIP ویپ و به تصویر کشیدن امکانات و کاربرد های VOIP ، اجازه دهید یک حقیقت انکار ناپذیر را برای شما بازگو نمایم :

جهان امروز با تغییرات اساسی روبرو است . سیستم ها به یک تجربه بی‌‌درنگ تبدیل شده اند ؛ ما با جریان بی‌رحمی از پیام‌ها و ارتباطات روبرو هستیم . همه چیز در حال دیجیتالی شدن است تا توان هضم این همه اطلاعات به دوش کامپیوتر ها بیفتد .

سیستم های تلفنی هم از این قضیه مستثنی نیستند . VOIP ویپ یا Voice  Over IP انقلابی در صنعت مخابرات ایجاد کرد ، امکانات، مزایا و همچنین کاربرد VOIP ویپ به قدری است که مهاجرت از سیستم های آنالوگ سنتی را به سمت  آن اجتناب ناپذیر می کند ، هرچند اگر هنوز  هم دلیل کافی برای مهاجرت یا راه اندازی سیستم‌های VOIP ویپ نمی‌بینید به زودی مجبور نرم افزار CRM به این کار خواهید شد زیرا سی ار ام هوشمند  مخابرات هم از چندی پیش خطوط تلفنی سازمانی را فقط به صورت دیجیتال ارائه می دهد .

با این اوصاف ما به چند کاربرد کلیدی ومزایای ویپ  VOIP اشاره می کنیم :

مزیت سیستم‌های VOIP و کاهش هزینه های تلفنی

یکی از  امکانات و مزیت های اساسی استفاده از سیستم‌های  تلفنی مبتنی بر VOIP ویپ  کاهش هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد . با استفاده از آن هزینه مکالمه بین شعب مختلف رایگان خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید) .

مقایس پذیری از مزیت‌های اساسی VOIP

سیستم های مبتنی بر VOIP بسیار مقیاس پذیرند ، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند برابر شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود . که این امکان در VOIP هم باعث کاهش هزینه در سازمان‌های در حال رشد می شود و هم زمان توسعه را کاهش می دهد .

از کاربرد های VOIP ویپ و ارتباط بین دفاتر مختلف

با بهره گیری از کاربرد ها و امکانات VOIP ویپ دیگر لازم نیست برای ارتباط با بهترین CRM ایرانی سایر دفاتر خود از خطوط شهری استفاده کنید و یا برای ارتباط با شخص مورد نظر خود چند مدیریت مخاطبان  دقیقه معطل شوید ، شما می توانید همانند اشخاص داخل شعبه خود آنها را مستقیم  شماره‌گیری کنید .

دریافت و ارسال فکس از کاربرد های هیجان انگیز VOIP

اگر از دستگاهای پر دردسر فکس خسته شده اید از مزیت های VOIP ویپ ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس می‌باشد ، حتی می توانید فکس‌های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید .

استفاده از ظرفیت شبکه موجود برای راه‌اندازی سیستم VOIP

در همه سازمان‌ها شبکه کامپیوتری وجود دارد  .با بهره‌گیری از امکانات سیستم‌های مبتنی بر VOIP دیگر نیازی به سیم کشی مجزا برای تلفن‌ها نیست و می‌توان از همان زیرساخت برای تلفن ها هم استفاده کرد .

سیستم های voip

عدم نیاز به خرید گوشی‌های تلفنی از مزیت‌ها و امکانات چشم‌گیر VOIP

یکی از مزیت های سیستم های VOIP ویپ استفاده از کامپیوتر ها و یا گوشی های تلفن همراه به عنوان تلفن است . این مزیت خود دلیلی بر کاهش هزینه‌های خرید و تجهیز شبکه تلفنی در سازمان و یا کسب و کار شما دارد .

امکان برقراری کنفرانس تصویری از دیگر کاربرد های VOIP

در سیستم های آنالوگ فقط امکان کنفرانس صوتی وجود داشت ولی با استفاده از سیستم های مبتنی بر ویپ شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

تهیه گزارشات حرفه‌ای نتیجه هوشمندانه‌ی استفاده از امکانات VOIP

شما می‌توانید از امکانات گزارش گیری VOIP ویپ در سطوح مختلف کسب و کار خود استفاده نمایید ، به عنوان مثال می توانید کارکرد دقیق ( شامل زمان مکالمه شماره‌هایی که به آنها تماس گرفته شده ) پرسنل را به تفکیک  داشته باشید .

ضبط مکالمات ، از کاربرد های پر استفاده در VOIP

امکان ضبط مکالمات یکی از ویژگی های جذاب سیستم های ویپ است شما می توانید تمام مکالمات را به تفکیک ضبط کنید و به راحتی توسط پنل وب جستجو کنید و به آنها گوش دهید .

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری

ارتباط سیستم تلفنی با CRM و اتوماسیون‌های اداری راه‌کاری ایده آل برای بالا بردن کیفیت سرویس دهی می باشد ، این اتفاق در سیستم های مبتنی بر VOIP به راحتی امکان پذیر است .

حتی شما می توانید سی ارم هوشمند  سیستم های VOIP را به وب سایت و نرم افزار مرکز تماس VOIP یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و در پیگیری تلفنی اپراتور خود را کمتر درگیر کنید .

پیاده سازی سیستم‌های سیاست گذاری کاربردی بی‌نظیر در VOIP

با استفاده از بهره مندی از مزایا و امکانات ویپ VOIP به راحتی می‌توانید دسترسی کاربران به داخلی های خاص و شماره های خاص شهری و کشوری را محدود کنید .

امکان اتصال به خطوط دیجیتال بدون سخت افزار اضافی در VOIP

شما با استفاده از سیستم های ویپ می توانید از خطوط SIP Trunk و خطوط اینترنتی اپراتور‌های مختلف ، به راحتی استفاده نمایید .

بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا ایرانی کدام است ؟

۶ بازديد

روش تشخیص بهترین و کامل‌ترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است ؟

آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۲۰۲۴ به ۴۳.۵ میلیارد دلار در سطح جهان افزایش یابد ؟ بهترین فارسی ، ایرانی و یا خارجی می‌تواند به عنوان  سامانه مدیریت مشتریان ابزاری قدرتمند به شما در تسریع رشد کسب و کار نرم افزار CRM
و در عین حال از بین بردن اصطکاک، همکاری بین تیمی، مدیریت سوابق تماس، همگام‌سازی داده‌ها، خودکارسازی کارهای روزانه و موارد دیگر کمک کنند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بیشتر به ضرورت داشتن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارها پی برده و مزایای مهم و مفید آن را بشناسید.

از کجا بفهمیم به بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا خارجی نیاز داریم؟

نرم افزار CRM ایرانی و یا غیر بومی همگی، با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان، تعداد سرنخ‌های ورودی را افزایش می‌دهند و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کنند تا مشتریان جدید را سریع‌تر پیدا کنید. این نرم‌افزارها از تیم‌های فروش شما در بستن معاملات بیشتر و سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند. همچنین خدمات مشتری را بهبود خواهند داد. به عنوان مثال، کارشناسان مرکز تماس با افزودن داده‌های مشتری به نرم‌افزار مدیریت مشتری خود، بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند.

بهترین CRM فارسی ایرانی

نیاز به علائم و نشانه‌هایی دارد. اگر نشانه‌های زیر را در خود می‌بینید بدون شک شما به استفاده از CRM نیاز دارید ،آنهم نیاز از نوع شدید خود!!!

۱- فروش برایتان دشوار است

در برخی مواقع، همه شرکت‌ها نیاز دارند وارد بازارهای جدیدی شوند و یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. اما اگر فروش محصولات فعلی برایتان دشوار است، احتمالا نیاز دارید روی خرید یک نرم‌افزار CRM کارآمد بهترین CRM ایرانی سرمایه‌گذاری کنید. CRM می‌تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه تحلیل و اولویت‌بندی کند  نرم افزار سی ار ام  تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌های برتر تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی به مشتریان ارائه دهد.

۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند

  • آیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟
  • آیا شاخص خالص ترویج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟
  • آیا زمان کنترل مرکز تماس نجومی است؟
  • میانگین زمان اولین پاسخ شما چقدر است؟

اگر نمایندگان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می‌دهند و فعالانه با مشتریان کار نمی‌کنند، وقت آن رسیده که روی بهترین نرم افزار CRM ایرانی و یا خارجی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان در اختیارتان بگذارد تا نمایندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند.

۳- بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کنند

از آنجایی که یک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می‌تواند نقطه تجمع تیم‌های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش‌ها، منشا بسیاری از مشکلات مشتریان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زیرا وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، برآورده نمی‌گردد. همسو کردن فرآیندهای کسب و کار بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) امری دشوار است. اما اگر همه اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می‌توانند به داده‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند.

۴- حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستند

قطعا شما نمی‌خواهید بهترین مشتریان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدردانی نمی‌شود، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، برآورده کردن این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده تا هر کارمندی که با مشتریان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.

۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است.

داده‌های ناقص و نامرتب یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترین نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سیستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌ای که فروشندگان نادیده می‌گیرند را پر می‌کند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌نماید.

برترین CRM فارسی ایرانی

چرا باید از CRM فارسی و یا ایرانی استفاده کنیم ؟

جواب سوال بالا این هست که : به طور کل هیچ اجباری بر استفاده از CRM ایرانی در کسب و کار خود نداریم، ولی این را باید بدانیم که عملیات فروش یک پروسه کاملا بومی می‌باشد. لذا CRM های ایرانی می‌توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده CRM در مدل‌ کسب و کارهای ایرانی باشند.

هنگامی که داده‌های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت می‌شوند،  درک جامع‌تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود منجربه پیام‌رسانی هماهنگ‌تر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقیم) می‌توانند
نرم افزار مرکز تماس VOIP دیجیتالی و خودکار شود، این امر کمک می‌کند مدیرت مخاطبان  تلاش‌های بازاریابی خود را هدفمند کرده، چرخه‌های فروش را سرعت بخشید و خدمات بهتر و کارآمدتری در اختیار مشتریان بگذارید.

مزایای خرید بهترین CRM ایرانی برای کسب و کارها

به طور خلاصه بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی می‌تواند مزایای مختلفی از جمله موارد زیر را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد:

  • افزایش نرخ فروش
  • بهبود خدمات مشتری
  • بهبود نرخ حفظ مشتری
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها با جزئیات

آیا همین ۴ دلیل کافی نیست که در انتخاب CRM دقت بیشتری داشته‌باشیم ؟ البته می‌توانید در مقاله بررسی با مزایای متعدد و مختلف استفاده از CRM آشنا شوید.

اما قدم بعدی چیست؟ الان که متوجه نیاز خود به استفاده از CRM شدیم، باید بتوانیم بهترین CRM ایرانی و یا فارسی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم.

همان‌طور که گفتیم، داشتن نرم‌افزار CRM می‌تواند از طریق روش‌های مختلف به شرکت‌ها کمک کند تا با یکپارچه کردن اطلاعات مشتریان خود، تمامی فرایندهای دیگر کسب و کار مانند فروش و بازاریابی، همکاری بین تیم‌ها و … را بهبود بخشند. با توجه به تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده کامل‌‌ترین و بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ممکن است پیدا کردن محصولی که به بهترین شکل نیازتان را برطرف کند کمی سخت باشد.

نشانه‌های بهترین و کامل‌ترین CRM فارسی و یا ایرانی چیست ؟

زمانی که ما هنوز CRM مورد نظر را ندیده‌ایم و یا هنوز تست نکرده‌ایم چگونه به بهترین بودن آن اطمینان پیدا کنیم؟ ۲ راه برای رسیدن به این اطمینان را به شما می‌گوییم :

  1. استفاده موقت و رایگان ار CRM
  2. پرسش و تحقیق از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی که قبلا از آن CRM استفاده کرده‌اند

بدون شک این ۲ راه‌کار مهمترین و ارزنده‌ترین اقدامات شما قبل از انتخاب بهترین و کامل‌ترین CRM فارسی می‌باشد.